Pavlasová, L., Robová, J., Uličná, K., Vondrová, N., Stará, J., Novotná, M. (2022, v tisku). Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica.
Moravcová, V., Robová, Hromadová, J. , Halas, Z. (2021). Students’ Understanding of Axial and Central Symmetry. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, vol. 14, no. 1, pp. 28-40. https://doi.org/10.7160/eriesj.2021.140103
Surynková, P., Moravcová, V., Robová, J., Hromadová, J. (2021). Testing of pre-service mathematics teachers´ spatial abilities. In Fejfar, J., Flégl, M. (eds.) Proceedings of the 18th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, pp. 141-147. Prague: Czech University of Life Sciences Prague.
Vondrová, N., Novotná, M., Pavlasová, L., Robová, J., Stará, J., Uličná, K. (2020). Video-interventions: Bridges between theory and practice in pre-service teachers’ development. Praha: Karolinum, 295 s.
Hromadová, J., Halas, Z., Moravcová, V. & Robová, J. (2020). Does the circle centre belong to the circle?, In Chova, G., Martínez, L., Torres, C. (eds.) 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation, pp. 1296-1302. IATED Academy, Valencia. https://doi.org/10.21125/iceri.2020
Halas Z., Robová J., Moravcová V., Hromadová J., (2019). Students’ concepts of the trapezoid at the end of lower secondary level education. Open Education Studies, special issue STEM Education with a Better Understanding, 1: 184–197. https://doi.org/10.1515/edu-2019-0013
Robová, J., Moravcová, V. (2019). Vývoj matematického vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice po roce 1989. Scientia in educatione, 10(3), pp. 143–162, https://doi.org/10.14712/18047106.1292
Robová, J., Moravcová, V., Halas, Z., Hromadová, J. (2019). Žákovské koncepty trojúhelníku na začátku druhého stupně vzdělávání. Scientia in educatione, roč. 10, č. 1. s. 68–89. https://doi.org/10.14712/18047106.1211
Moravcová, V., Robová, J., Pazourek, K. (2019). Procházky (nejen) po krychli. Matematika-fyzika-informatika, roč. 28, č. 1. s. 18-29.
Pavlasová, L., Stará, J., Vondrová, N., Novotná, M., Robová, J., Uličná, K. (2018). Výběrové zaměření pozornosti u studentů učitelství a povaha jejich interpretací. Pedagogika, roč. 68, č. 1, s. 5-24. http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.625
Robová, J., Novotná, M. (2018). Benefits of videoclubs for future teachers training. In Fejfar, J., Fejfarová, M., Flégl, M., Houška, M., Husák, J., Krejčí, I., Urbancová, H. (eds.) Proceedings of the 15th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, pp. 299-306. Prague: Czech University of Life Sciences.
Odvárko O., Robová, J. (2018). Cesty k důkazům matematických vět. Obzory matematiky, fyziky a informatiky, roč. 47, č. 1, s. 1–7.
Vondrová, N., Robová, J. (2017). Future mathematics teachers noticing mathematics: knowledge-based reasoning. In Proceedings of CERME 10. In T. Dooley, G. Gueudet (eds.), Dublin: Dublin City University and ERME, Ireland, pp. 4037-4045.
Robová, J. (2017). Výuka matematiky v prostředí digitálních technologií. South Bohemia Mathematical Letters, vol. 25, no. 1, s. 87-95.
Hromadová, J., Halas, Z., Moravcová, V., Robová, J. (2017). Variace na téma lichoběžník a jeho obsah. Matematika-fyzika-informatika, roč. 26, č. 5. s. 336–345.
Robová, J., Vondrová, N. (2016). Pre-Service Mathematics Teachers’ Designing Teaching Supported by GeoGebra ECEL 2016. In Novotná, J., Jančařík, A. (eds.) Proceedings of the 15th European Conference on e-Learning ECEL. Prague, Czech Republic: Faculty of Education, pp. 586-594. E-Book.
Robová, J., Vondrová, N. (2015). Students teachers’ability to interpret numerical results in GeoGebra. In Krejčí, I., Flégl, M., Houška, M., (eds.) Proceedings of the 12th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, pp. 468–476. Prague: Czech University of Life Sciences Prague.
Odvárko, O., Robová, J. (2015). Stavby z kostek. Matematika-fyzika-informatika, roč. 24, č. 2. s. 81–87.
Robová, J. a kol. (2014). Sbírka aplikačních úloh ze středoškolské matematiky. Praha: Prometheus, 159 s.
Robová, J., Vondrová, N. (2014). Future mathematics teachers and the identification of specific skills for work with GeoGebra. In Houška, M., Krejčí, I., Flégl, M. (eds.) Proceedings of 11th International Conference Efficiency and Responsibility in Education, pp. 640–647. Prague: Czech University of Life Sciences Prague.
Robová, J. (2013). Specific skills necessary to effectively work with some ICT tools in mathematics. Didactica Mathematicae, vol. 35, pp. 71–104. https://doi.org/10.14708/dm.v35i0.533
Robová, J. (2013). The impact of web sites on the teaching and learning of mathematics. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 93, pp. 631–635. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.252
Robová, J., Vondrová, N. (2013). Pupils’ role and types of tasks in one-to-one computing. In Proceedings of CERME 8. Antalya: Turkey, B. Ubuz, C. Haser, M. A. Mariotti (eds.) p. 2704-2713. Middle East Technical University, Ankara, Turkey.
Robová, J., Hála, M., Calda, E. (2013). Matematika pro SŠ: Komplexní čísla, kombinatorika, pravděpodobnost a statistika. Praha: Prometheus, 236 s.
Robová, J., Vondrová, N. (2013). Missed learning opportunities in the teaching of mathematics with netbooks. In Kvasnička, R. (ed.) Proceedings of 10th International Conferenc Efficiency and Responsibility in Education, p. 524–533.
Robová, J. (2012). Výzkumy vlivu některých typů moderních technologií na vědomosti a dovednosti žáků v matematice. Scientia in educatione. 2012, roč. 3, č. 2. s. 79–106. https://doi.org/10.14712/18047106.38
Robová, J. (2012). Integrace ICT jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2012. 300 s.
Robová, J. (2005). Prostředky ICT v přípravě učitelů matematiky. University of South Bohemia Department of Mathematics Report Series, vol. 13, s. 179–182.
Robová, J. (2002). Graphic solutions of equations and their systems. Technology in Mathematics Teaching. Proceedings of the ICTMT 5 in Klagenfurt 2001. M. Borovcnik, H. Kautschitsch (eds.). Schriftenreihe Didaktik der Mathematik v. 25. Oesterreichischer Bundesverlag and Holder-Pichler-Tempsky, Vienna 2002. s. 147–150.